maandag 22 oktober 2018

Kringloopschatten


Ik vind het heerlijk om af en toe eens in een kringloop rond te snuffelen. Soms kom je dan echt schatten tegen! Ik was al een tijdje op zoek naar een hobbelpaard voor mijn oppaskindjes. Ik wilde echter wel een hobbelpaard waar ze ín konden zitten, niet erop omdat ik dan bang ben dat ze er af vallen. Ook moest hij wel een beetje bij de inrichting van mijn huis passen. Geen knalrood hobbelpaard dus. (jaja, het oog wil ook wat ;) ) 

Ik had al aardig wat kringlopen bezocht maar nog steeds mijn hobbelpaard niet gevonden. Of ze waren niet mooi, of te duur, of het model was niet wat ik zocht! Totdat ik er opeens 3 zag staan! 3 die allemaal aan mijn eisen voldeden. De ene wat meer dan de andere maar alle drie had ik ze mee kunnen nemen! Ik keek ze allemaal even na om te kijken of ze stevig waren ( ook wel belangrijk ;) ) 
Nu waren ze nogal raar geprijsd. Je zou verwachten dat ze wel ongeveer dezelfde prijs zouden hebben maar niets was minder waar! De mooiste (die ook nog eens het beste in mijn huis erbij zou passen) kostte maar €1,50! Terwijl de andere 2 boven de €10,00 waren. Een gelukkie dus!



De volgende dag stond er een gezellig dagje Ikea met mn schoonzusje op de planning dus daar heb ik gelijk een kleedje gekocht om er in te doen. Anders was hij wel heel groot. Nu past mn allerkleinste oppasmeisje er ook in. En het is ook nog eens lekker warm met de winter die er aan komt.



Ik ben er dolblij mee! En de kinderen ook! Zelfs de 'grote' kinderen wilden er graag in! 

Koop jij wel eens iets bij de kringloop? Of vind je dat echt verschrikkelijk? 

Liefs, Dochter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

toffe rommelmarktvondsten

Een week of wat terug was ik met manlief en n vriendin bij n rommelmarkt van n kerk. Ze hadden vanalles! Van kerst spullen tot boeken, van k...