woensdag 26 december 2018

N.A.P. in je tuin


In maart was manlief jarig. De kinderen geven vaak gezamenlijk een cadeau. Zo ook dit keer, maar wat moet je nu kopen. 

Vaders wist het wel, een peilschaal voor op de meerpaal in de tuin. Toen onze zijstraat vorig jaar helemaal op de schop ging, heeft een van onze dochters aan de uitvoerder gevraagd of hij het N.A.P van onze tuin even wilde meten. Voor een bak koffie met wat lekkers wilde hij dat wel doen. En zo geschiedde. Hij zette een flinke streep op onze meerpaal waar het 1,25 boven N.A.P was. En ik ging gelijk maar eens zoeken naar een originele schaal. Van de prijzen schrokken we wel een beetje. Na een speurtocht op internet vond ik een andere leverancier. Hij stuurde mij een offerte en kon het voor bijna de helft minder leveren. Het zou helemaal goed komen. 6 weken levertijd. Dat is te begrijpen, maar na 6 -8-10  weken hoorde ik nog niks, dus maar eens gebeld. Om kort te gaan.... ik pleegde verschillende mailtjes en telefoontjes, maakte op verzoek het geld vast over, dan zou de productie op gang komen, en dan zouden we de peilschaal binnen 6 weken thuis hebben. De weken verstreken maar geen peilschaal. Ik verweet mezelf al dat ik zo gek was geweest het geld over te maken. Ik nam me voor die leverancier zo vaak te bellen en mailen dat hij uit pure wanhoop gelijk de peilschaal zou maken. Half november kwam 's avonds de post een pakket afleveren. Yep!  de peilschaal.....
Afijn, nu zijn we al die ergernissen vergeten en prijkt er een leuke peilschaal op de meerpaal.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

toffe rommelmarktvondsten

Een week of wat terug was ik met manlief en n vriendin bij n rommelmarkt van n kerk. Ze hadden vanalles! Van kerst spullen tot boeken, van k...